lid worden

LID WORDEN van de BOC

Heeft u ook een passie voor oldtimers? En wilt u de liefde van uw hobby graag met anderen delen? Of u nou een auto, motor, brommer, vrachtauto, tractor of stationaire motor of misschien wel allemaal heeft, dat maakt niet uit. Wij vinden het leuk dat u lid wilt worden!
Vindt u het leuk om met anderen een tourrit te rijden, met anderen over uw hobby te praten of wilt u nieuwe mensen leren kennen met dezelfde liefde voor oldtimers als u? Word dan lid van De BOC!
Voor maar € 27,00 per jaar bent u al lid. U krijgt dan 4 maal per jaar ons clubblad tevens kunt u voor een gereduceerd bedrag aan tal van onze evenementen deelnemen.
Gezelligheid, leren van elkaar en elkaar helpen staat hoog in ons vaandel.

Mogen wij u begroeten?

Ja, ik word lid!

Mail uw naam, adres, telefoonnummer en welk voertuig u heeft naar blokkerseoldtimerclub@gmail.com