Leden / kampeerweekend

De datum voor ons ledenweekend is geprikt!

Dit jaar zal het ledenweekend gehouden worden op zaterdag 10 en zondag 11 september, bij de familie Wester te Zandwerven.

Ledenweekend 2022
Tijdens het ledenweekend is het ook de open monumentendag 2022, een leuk moment om beide te combineren tot een super evenement.

Zaterdag de 10e genieten we van een rondrit door de omgeving van Zandwerven en omstreken. Bij terugkomst staat de borrel klaar en heeft u de mogelijkheid om te barbecueën.

Zondag de 11e gaan we diverse behendigheid spellen spelen, zowel geschikt voor trekkers als met de auto!
Tijdens het weekend bent u van harte welkom om in Zandwerven te kamperen/ overnachten, dit is natuurlijk geen verplichting.

Mocht u niet beide dagen kunnen komen, bent u ook alleen de zaterdag of zondag van harte welkom.

Samen maken we er een gezellig weekend van met de leden, we hopen dan ook op zo veel mogelijk deelnemers!

Heeft u er net als ons onwijs veel zin in? Meld u dan nu aan via blokkerseoldtimerclub@gmail.com laat u dan ook meteen weten of u wilt blijven overnachten / welke dagen u wilt komen?

Wij hebben er weer zin in!