Kouwe Klauwen rit 3 okt

Er zijn wat veranderingen en regels m.b.t. de kouwe klauwe rit  op 3 oktober 2021.

Opgeven: Alleen via de mail of via brief naar de BOC Zandwerven 45 1715KM Spanbroek. Opgeven kan tot zondag 27 september!!!!!Dit om voor ons duidelijk te hebben wie er komt en wij iedereen kunnen bereiken. Hierna nemen we echt geen deelnemers meer aan!

De locatie: klaver kaas langereis 6 nieuwe niedorp.

Tijden van aanvang:9.30 verzamelen

De auto’s en trekkers vertrekken deze keer apart van elkaar.

Trekkers: De trekkers mogen vanaf kwart over negen het erf op ( kom ook niet eerder want de poort is tot die tijd gesloten!!!!).

Zij krijgen bij het oprijden van het pad een tasje waarin je schildje zit met tyrips en je lunchpakket.

Vervolgens rijd je het land in en krijg je een kopje koffie met wat lekkers aangeboden.

U blijft dan bij u trekker staan of zitten! U houd ten alle tijden 1.5 meter afstand van elkaar

Om 10.00 gaan de trekkers starten met hun rit.

Auto’s: Deze mogen vanaf half elf het pad op rijden ( ook hier is de poort voor die tijd niet open).

Hier krijgen de mensen een tasje aangeboden. De chauffeur krijgt er een met een schildje en de andere alleen met een lunchpakket. Naar gelang het weer zullen de auto’s ook even in het land parkeren en krijgen zij koffie met wat lekkers aangeboden.

Om 11.00 gaan de auto’s aan hun rit beginnen.

Zowel de trekkers als de auto’s zullen onderweg op een ruime plaats stoppen om de meegekregen lunch te nuttigen, ook hier geld houd 1,5 meter afstand van elkaar.

Wanneer de rit zijn einde nadert zult u weer op Zandwerven terug komen. De leden krijgen dan een kleine attentie vanwege ons 25 jarig jubileum.

Na het verkrijgen van deze attentie is onze activiteit ten einde en keert u weer huiswaarts.

Kosten: Ook zijn er kosten verbonden aan deze rit. Wij vragen voor deze aangepaste kouwe klauwe rit de volgende bedragen:

Leden met voertuig: €10,-

Bijrijder: €10,-

Niet leden: €12,50

Bijrijder van niet leden: €10,-

Mocht u al een bedrag hebben betaald dan kunt u in de komende periode het teveel betaalde bedrag terug ontvangen op u rekening.

Wij hopen dat wanneer u klachten heeft u thuis blijft, u rekening houd met de 1,5 meter afstand zodat wij met zijn allen er een mooie dag van kunnen maken.

Bij vragen kunt u altijd een mail sturen.

Vriendelijke groeten

Bestuur BOC