Ploegen

begin augustus staat het jaarlijkse ploegen op het programma.

9.30 koffie
10.00 start ploegen.

Inclusief lunch.

Wij ploegen met het oog om wat te leren van de anderen en de gezelligheid . Het wedstrijd element is maar een deel van de dag

wil je gewoon eens de ploeg in de grond zetten kom dan zeker ook eens mee doen

Wij hopen u te mogen begroeten als ploeger of als bezoeker om het werk van de anderen te bekijken.

Opgeven kan via de mail blokkerseoldtimerclub@gmail.com en de kosten van €12,50 kunt u overmaken op onze rekening: NL45RABO0376816600 tnv de BOC

Eigen leden krijgen voorrang op niet leden en vol is vol.

Doelstelling van deze dag is dat hij leerzaam is voor zowel de geoefende als de beginnende ploeger elkaar helpen is dan ook speerpunt van deze dag. Ook dit jaar zal er door ons wederom voor de koffie en de lunch worden gezorgd. Na afloop is er nog een koud koppie toe.

Let op: Deelnemer moet aan de wettelijke eisen voldoen.

Kosten voor deelname is als volgt:

Leden met voertuig: € 12,50

Niet leden met voertuig: € 15,00

Verschuldigd bedrag kan worden overgemaakt naar rekeningnummer: NL45RABO0376816600 TNV BOC.

Uw inschrijving is pas definitief wanneer het te betalen bedrag bij ons is bijgeschreven!!

U kunt nu al  inschrijven voor 2019 .