De Blokkerse Oldtimer Club

De Blokkerse Oldtimer Club werd opgericht in 1989 en officieel ingeschreven vanaf maart 1995 en telt momenteel 200 leden. Doelstelling van De BOC is het regelmatig bijeenbrengen van liefhebbers van oldtimers en verwante artikelen, hiertoe organiseren wij een aantal oldtimer evenementen/ritten. Door deze activiteiten aan te bieden geven we tevens het publiek de gelegenheid om zo met het industrieel erfgoed in contact komen. Mede door een groot aantal vrijwilligers zijn we in staat om dit allemaal mogelijk te maken. Wij, maar ook de overige leden waarderen dan ook telkens de inspanning die er wordt geleverd.

Wij als bestuur staan voor….

Voor ons als bestuur staat de hobby voorop, het op een plezierige en gezellige manier met elkaar de hobby beleven en elkaar verder te helpen door kennis te delen. Het maakt ons niet uit of het een auto, trekker,  stationaire motoren, brommers of wat dan ook is wat je bezit, het gaat om de beleving. Al kom je voor de gezelligheid.

Passie voor Oldtimers is waar de BOC voor staat.

Blokkerse Oldtimer Club