Gras en Eieren rit .. voor de trekkers en brommers 20 juni (inschrijven niet meer mogelijk we zitten vol)

Op 20 juni gaan wij onze gras en eieren rit rijden

een bijzondere dit keer zonder de auto’s deze rijden de midzomeravond rit de 21e

waar we starten is nog even een verrassing
Vanaf 9.30 zal de koffie met wat lekkers klaarstaan.
U krijgt deze dag een lunchpakket mee voor onderweg en aan het einde van de rit kunt onder het genot van een frisje of borrel nog even napraten met iedereen.
Graag aanmelden door het versturen van een email met daarin u naam, lidnummer en welk voertuig.

wij rekenen op een ieders verantwoordelijkheid dus heeft u corona klachten meld u af.

Kosten voor deelname is als volgt:
Leden met voertuig: dit jaar geen inschrijving ivm jubileum
Partner die meerijdt met lid: €0

Niet leden met voertuig: € 5

Verschuldigd bedrag kan worden overgemaakt naar rekeningnummer: NL45RABO0376816600 TNV BOC.

Uw inschrijving is pas definitief wanneer het te betalen bedrag bij ons is bijgeschreven!!